News:

Welcome to the Desert!  Register, post, and have fun.  Why not introduce yourself in the
Welcome Thread?

Main Menu

Skyward Sword midnight release?

Started by ZeldaFreak, November 16, 2011, 10:56:02 AM

Previous topic - Next topic

ZeldaFreak

I know that they weren't originally going to do it, but gamestop just called me to tell me that they decided last minute they will have a midnight launch for skyward sword. I don't know if every gamestop is doing this, or just the one by me, but you should all check just in case. I'm so excited!  ;D

Vaati

I really can't wait! Sadly, I might not get in right on the day of the North American release. Since my dad will be paying for it and I won't see him until the Wednesday after, I might as well be living in Japan. Oh well, it could be worse: I could live in Australia and get it on the 24th.

MagmarFire

Mine's not getting one. :(

This may not be so bad, though; I do have homework I need to get done, and the more time I have between now and the release in order to get it done so I can play it all day Sunday, the better. :3



Advanceshipping and Rion had better be Chuck Norris approved.


xarlote

сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтtuchkasсайтсайт